Vragen over onze diensten? Neem contact op met onze experts.
Heeft u een vraag? Neem contact op met onze experts.
Heeft u een vraag over onze producten? Neem contact op met onze experts.
Voor de meest voorkomende vragen en technische problemen
Uw e-mail wordt automatisch geregistreerd
Vaste contactpersonen
Snelle reactie
Deskundige en gecertificeerde medewerkers
Voor direct persoonlijke hulp
Bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 08.00 en 17.30 uur en vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur
24/7 storingsdienst beschikbaar *
Actie terwijl u wacht
Wij kijken met u mee en lossen het op afstand op
Veilig en betrouwbare verbinding via Teamviewer
Voor Windows en Apple
Hulp waar u ook bent
Op onze supportafdeling zijn de volgende functionaliteiten ondergebracht (en eventueel in een SLA vastgelegd):
* Optioneel in contract
Uiteraard willen wij graag alle klanten (snel) helpen. Maar met een service overeenkomst, ook wel Service Level Agreement (SLA) genoemd, bent u ervan verzekerd dat wij binnen een bepaalde tijd en tegen bepaalde voorwaarden uw storing zullen behandelen.
Onze supportafdeling zorgt voor dagelijkse ondersteuning en met 24/7 monitoring zorgen wij ervoor dat uw computers, servers en netwerk optimaal blijven presteren. Loopt u tegen problemen aan? Dan leveren wij support op locatie of op afstand.
Wilt u meer weten over de verschillende support mogelijkheden die CCO u kan bieden? Neemt u dan contact met ons op.
0162 456 640
info@cco-automatisering.nl
Innovatiepark 4b, 4906 AA Oosterhout
LinkedIn
Maandelijks sturen wij een nieuwsbrief met daarin de laatste tips, aanbiedingen en nieuws over ICT, telefonie en printing.
CCO ict diensten - persoonlijk & professioneel
Algemene voorwaarden | Disclaimer | Garantie en service
Bestelling ophalen