Garantie en Service


Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Lees hier meer over onze uitgebreide retour- en garantiemogelijkheden.

Retourzendingen

  • Neem altijd eerst contact op met CCO voor verdere instructies.
  • Producten dienen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend te zijn.
  • Als het product niet in 100% nieuwstaat is, brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.
  • Alle producten dienen in de originele verpakking met alle bijbehorende documentatie en garantiebewijzen te worden teruggezonden.
  • De producten dienen degelijk verpakt te zijn; u bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport.
  • U dient het pakket aan de buitenkant duidelijk te voorzien van uw gegevens en ordernummer.

Defecten en garantie

Veel fabrikanten bieden naast de standaard fabrieksgarantie nog verschillende vormen van garantieuitbreiding voor hun producten. Dit is zeker aan te raden indien het bedrijfskritische of slijtagegevoelige producten betreft. Vraag uw accountmanager naar de mogelijkheden.

Ook zonder extra garantie uitbreiding zit op alle producten de volledige fabrieksgarantie. Informatie over deze garantie treft u aan bij elk product. De garantieafhandeling valt onder te verdelen in twee hoofdgroepen.

Garantieafhandeling direct door de fabrikant

  • On site / aan huis: Alle producten met on site-garantie worden door de fabrikant bij u op locatie gerepareerd of omgeruild.
  • Pick up & return: De fabrikant komt in dit geval de producten bij u op locatie ophalen en brengt deze na reparatie weer terug. De doorlooptijd is meestal 1 a 2 weken.
  • Carry in-garantie: Voor de overige producten wordt de garantie-afhandeling op carry in basis door de fabrikant verzorgd. Dit betekent, dat u in overeenstemming met de fabrikant het defecte product opstuurt naar deze fabrikant.

Garantieafhandeling door CCO

  • Defect bij ontvangst: Alle producten die defect zijn bij aankomst worden omgeruild (indien mogelijk). Er wordt direct een nieuw product naar u verzonden.
  • Normale garantieregeling: Alle producten die niet in aanmerking komen voor één van de bovenstaande garantievormen vallen onder de normale garantieregeling. Afhankelijk van de situatie wordt uw product geruild of gerepareerd. De doorlooptijd van de reparatie is meestal enkele weken.

Indien u voor een specifiek product vragen heeft over de garantievoorwaarden, neem dan contact op met uw accountmanager.

Nieuwsbrief

Maandelijks sturen wij een nieuwsbrief met daarin de laatste tips, aanbiedingen en nieuws over ICT, telefonie en printing.


CCO ict diensten - persoonlijk & professioneel